reede, 1. aprill 2011

Võtmed

Ei ole üldse naljakas... Täna töölt koju jalutades, vihmasajus, tuli korraga peale hirm. Mis siis saaks, kui oleksin just täna võtmed koju unustanud...? (vahepeal mitu korda taskut kontrollides, kas võtmed ikka on alles) Lasime küll teha varuks ka võtmed aga need on autovõtmete küljes, ja just sel nädalal mul ju autot ka ei ole. Ja mees on eestis oma võtmetega.
Vihma sajab ja tuul on ka suhteliselt vastik. Huvitav, mida ma siis teeks?
Naabermajal on jalgrataste ja tõukerataste hoidmiseks pisike majake või siis nn ait. Kui sinna sisse murda, siis saaks vähemalt tuule ja vihma eest varju...
Meil on ikka veel rõdu all suur lumehunnik, selle otsa ronides saaks äkki rõdule. Aga siis peaks akna ära lõhkuma ja nii julge (rikas) ma ei ole.
Kõige loogilisem ja viisakam oleks helistada majavanemale (märkus: pane nr telefoni).
Õnneks pole seda veel juhtunud (sülitab kolm korda üle vasaku õla)...
Iga kord kui toast välja lähen, katsun mitu korda üle kas võtmed ikka on alles.




















Sellest oleks saanud hea aprillinalja Maidule, kahju, et see mulle alles nüüd meelde tuli. :P

2 kommentaari:

  1. kuidas see võimalik on et Helsingis juba esimesed kevadnähud ja Eestis on ikka 2 meetrit lund - uskumatu :D aga no mul pole vinguda midagi, 24 kraadi sooja ja esimesed päevitusrandid kehal :P

    VastaKustuta
  2. Helsingi linn lihtsalt panustab rohkem oma väljanägemisele minu meelest, võrreldes nt Tallinnaga. Mujal soomes on ikka ka lumi veel maas, kuigi sulab mõnuga :)

    VastaKustuta