laupäev, 9. aprill 2011

Nädalavahetus

Ma ei ole küll eriline kollase värvi austaja aga viimasel ajal on kõik minu ostetud lilled (enamasti endale) just kollased. Ilmselt ei suuda ma seda sooja suve ära oodata ja siis see kollane mõjub just selliselt soojalt, kevadiselt, mõnusalt :)
Aga reedesse.
Tegin oma selle kevade esimese jalgratta sõidu. Rongijaama täpsemalt. Mul ei ole tegelikult mitte midagi kõndimise vastu aga see ei meeldi mulle siis, kui on palju kompse ja kotte.
Käisin Aiamessil. Nii äge kevade tunne tuli peale. Seal oli nii palju lilli :)

Keset saali suur kunstiteos :)


Seal oli nii palju igasuguseid lahedaid asju, näiteks:

Aia Tigu

Aia-Jänes

Linnumaja

Aken

Lillepotid :)

Idee

Nii kahju, et ei saa endale neid lubada. Muidu oleks sealt suurte kompsudega ära läinud. Ostsin kaasa ainult Kolm Kollast Nartsissi potti. Jälle kollased lilled :P
Selliste ürituste külastamiseks peab olema aega ja võiks teada, mida sealt tahad. Mina tahtsin lilli. Midagi ilusat ja kevadist. Seda ma ka sain.

Üks Ilusa Aia võistlusel osalenud kunstiteos
Üks terrasside võistlusel osalenutest, mis jäi silma
Mina, kui suur hull kivide fänn olin lummatud järgmistest:

Kahju, et neid nii vähe oli.
Lõpuks jäin ikkagi kõigega rahule ja mul on hea meel, et  käisin. Paar poodi jäid sima, mida tulevikus kindlasti külastan ja ideid sain ka :)


NB: vabandan, osad pildid on telefoniga tehtud, selle pärast ei kannata eriti kriitikat aga vähemalt midagigi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar