laupäev, 4. juuni 2011

Paus...

Mul hakkab juba kõrini saama, tööst siis. Oli seitse päeva tööl, "puhkas" ühe päeva ja nüüd siis jälle pikk nädalavahetus + esmaspäev. "Puhkasin" sellepärast, et käisime tööandja kulul Linnanmäel, lõbustuspargis. Väga lahe aga jube väsitav päev oli.
Linnanmäel on 44 erinevat atraktsiooni. Nii väikestele kui suurtele. Lõbustuspargi sünnipäevaks avati uus atraktsioon: Ukko. 150 m pikk rada viib hullud kõigepealt 50 meetri kõrgusele ja tuleb sealt 105 km/h alla. Arvake, kas ma julgesin sinna peale mina. Aaa, EI. No Mait üritas küll peaaegu kõike aga lõpuks sai meil aeg lihtsalt otsa. Aga läbi sai proovitud igasugu ameerika mäed ja raketid ja ulme rong ja kummituse rong. Viimane oli küll lastele mõeldud aga me ju ka lapsemeelsed :) Ma ikka kardan igasugu ronge mis loksutavad ja keerutavad ja tagurpidi liiguvad aga seekord olin tubli ja käisin nad läbi. Ma arvasin, et mulle meeldiks väga Ilmaratas, mis viib inimesed kuni 34 m kõrgusele ja sealt on tohutut ilus vaade. Tegelikkus oli see, et seal üleval oli tuul ja külm ja kui liiga kaua seda ilusat vaadet imetlesid, tekkis selline jube kõrguse kartus ka. Tegime kaks ringi ja siis hakati jõnksutama, et uued inimesed peale lasta. Siis oli juba tunne, et tahaks karjuma hakata : Laske meid siit alla!


Viimasena käisime Vekkulas, see on "maja", mis on täis viltu olevaid tubasi ja liikuvaid põrandaid ja treppe, millest üles minemine on suht keeruline,sest nad liiguvad nagu ise tahavad. Ja siis veel tunnel ja rippsild ja lõpuks saab vaibaga liumäest alla lasta. Mina suutsin seal oma käe katki teha, ilmselt libises mööda seda puidust liumäge ja mitte vaiba peal. sama tunne on, nagu oleks ära põletanud, nagu oleks käe vastu kuuma ahju pannud. Aga pole hullu, jäin ellu.
Siis käisime vahepeal söömas ja tegime aega parajaks, et Meremaailmale ka tiir peale teha. Kalad, merihobud, kaheksajalad, koledad kalad, krabid, imelikud kalad, paar pisikest haikala, raid. Rahvast oli loomulikult päris palju ja kuna me olime juba ka suht väsinud, siis laste kisa ja jonnimine ei olnud just kõige meeldivam. Tegime siis kiire tiiru ja minekut.
Ausõna väsitas täitsa ära. Kodus üks jahutav dušš ja pidime tunnise uinaku ka tegema, mis venis ikka pikemaks ja ega õhtul enam midagi teha ei viitsinud. Korra käisime  jalutamas aga siis tuppa ja tuttu.

Täna on laupäev ja soome koolides lõpupeod. Ja tööd oli ikka palju. Veel 15 päeva.....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar